Sunday, April 1

33 days - pasar AHAD!..panazzz~

Penat semalam xabis lg....tp pg2 lg hari ni aku dh bersiap2 nk ke pasar ahad...pegi cari tudung...dh janji dgn hazwah...housemate aku utk g sana sama2....panas mmg panas...so tujuan hny satu..cari tudung n trus beli...so hari ni td aku beli tudung utk majlis khatam quran aku tu..tudung biasa..tudung bawal tone color...rm15 je...hahaha...saving...bak kata iklan.." yg mahal xselalunya bagus....yg bagus xselalunya mahal"....so pastu aku jumpe satu selendang...beli gak..mana tau bleh buat utk hari nikah...rm10 je...hahaha...pastu aku beli inner neck n inner lace....so total semua rm48 sahaja...pastu aku beli air dua cawan...haus giler!!!n tapau yong tau foo utk lunch....skian....pasar ahad yg panas...pegi pg panas...tghari lgla panas....kesimpulannya...jgn pegi slalu klau xtahan panas....:p

No comments:

Post a Comment