Tuesday, April 17

17 days - 17 April 2012

semalam aku print tag untuk letak kt doorgift...aku ingat malas nk buat...mcm leceh n penat n takut xsempat...tp abah aku suruh...so aku buat gak la...buat biasa je..pastu aku print atas ketas brown paper...mcm biasa bg mengikut tema..so semalam dgn hari ni aku menyiapkan potong tag2 tersebut...total semua 50 kpg...sekeping ada 28 tag...so ada seribu lebih...biar berlebih...takut xcukup..mak aku kata doorgift org dewasa ada 1000pcs..kanak2 dlm 250pcs...hurm..rasa mcm bnyk...tp ntahla...mak aku lbh berpengalaman...so hari ni keje2 tag setel...

skrg nk sambung ikat riben kat kad...jumaat ni senior aku kawen...so prepare2 kad..mayb ramai rakan2 ID dtg..so bg kad by hand je...hehehe...jimat...n kad utk keluarga tunang aku ada lg 270pcs lg xsiap...adeh...letih~~ni la akibat klau suka sgt buat benda2 yang melecehkan..hahaha...lantakla...leceh pun leceh la..aku nk wedding aku ni bnyk hasil kerja tangan aku dr upah mengupah org....hehehe...lg 17 hari je lagi ni....dup!dap!dup!dap! utk siapkan keje2 DIY aku...go!go!go!

tambahan...cerita sedih...kucing aku NIKO...akhirnya meninggalkan kami semua...mungkin itu yg terbaik untuk dia...hanya ALLAH yg tau ape yg tersurat n tersirat...so aku redha walaupun aku sedey...aku sempat bela dia 4 bln 17 hari je...huhuhu...erm..aku dh dpt rasa yg niko dh nk mati...malam sebelum dia mati...dia xpenah2 dtg sendiri kt aku n tido atas riba aku...slalunya aku yg ambik n angkat dia..tp semalam..dia dtg sendiri n sgt manja...huhuhu..sedey =,(...sorry niko if aku xjaga ko dgn baik sebelum ni....=,(......

4 comments:

  1. nak kad..
    kalau diizin Allah kami sampai..tapi nak kad jgk!

    ohoi da xlama weh..lagi 2 minggu jer...berdebar tak ???sape mekap ko mase kawen?mesti ala2 artis kan..xpernah tgk ni..heheheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marlia....mmg nk bg ko kad...ko antara calon2 utama utk dptkan kad aku tu..hehehe...tp xtau bile nk ke KL....mayb weekend ni kot kitorg g KL...klau x...ko bg je la alamat....sekarang aku sesi pos mengepos...
      Aku mekap nikah suh sepupu aku je..yg mekap time tunang..pastu resepsi mak andam blkg umah yg mekap..aku nikah pg sabtu tu gak...pkl 10....dtg La awal....hehehe

      Delete
  2. kad dah terima...x sabau nk p segamat...tema apa ya?..

    takziah bwtmu atas kehilangan niko...insyaAllah dia bersemadi dgn aman di sana...doakan yg tbaik bwtnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tema aku carca marba...mcm2 kaler ada...aku pakai peach+brown..family aku pakai cream+maroon..family laki pakai pepel+grey...tetamu pmpn..kuning+oren..tudung hijau...tetamu laki...biru seluar kuning...hahaha....
      Kucing aku sakit..aku plak bz buat preparation..rasa mcm aku abaikan dia plak...huhuhu...tp doktor mmg ada kata kucing mcm tu peluang hidup xlama...huhuhu...

      Delete