Monday, April 9

25 days - nak K.A.M.E.R.A!!!

Argh!!! Tensen plak rasa xde kamera canggih ni...huhu...ada bnyk gak benda yg aku dh siapkan....hari ni aku buat keje2 recycle...brg rosak yg diberi nafas baru....ececececeh!....aku jadik bertambah tensen bile keje2 recycle aku ni abah aku sgt suka...mak aku apa ntah lg....so aku rasa xpuas ati plak...xdpt nk ambik gambar keje2 aku tu...abah n mak aku mmg sgt menyokong keje2 craft aku dr aku kecik lg...mmg kecenderungan aku ke arah tu...alhamdulillah dikurniakan bakat seni ni...huhuhu....aku baru ingat nk upload kt blog...nk share kt blog...kongsi2 idea..memandangkan dh lama xupdate blog lg satu tu..just ambik gmbr guna kamera fon...argh!....tensen!....papepun..aku berharap agar kitorg berdua dimurahkan rezki...dapat payment dr client masa2 terdekat ni...bleh beli kamera!!!!!

No comments:

Post a Comment