Saturday, April 28

6 days - BERSIHkan duit!

Hari ni ada kempen BERSIH plak....so xbleh nk masuk KL...maka terpaksa bershopping di shopping complex yg aku xsuka iaitu OU...adeh!....aku xtau la knape..aku mmg xsuka g OU...maka merelakan sajalah kaki ni untuk jalan2 cari baju utk tunang aku...jalan2 masuk ZARA...masuk TOPMAN...xde yg berkenan n bersesuaian dgn tema aku...nk kene cari suit warna coklat cair..erm..cream or light yellow...last2 decide nk beli je warna hitam....tp still xpuas ati lg....kitorg pun g wing yg lg sebelah...n jumpe ISETAN....suit semua taste2 org tua...last2 jumpa UNIQLO....alhamdulillah....ada warna yg matching sgt2... Walaupun bukan sepasang suit tu....so lepak g makan jap..n nk cucuk duit....nk cucuk duit pun satu hal...ATM dh la susah nk cari....pastu bapak la jauhnye...ape ke bangang sgt la OU ni....maka rasa ketidakpuasan hati terhadap OU kian bertambah....dr pkl 3 stgh ptg sampaila pkl 8stgh mlm kitorg duk kt OU tu...grrrrr!....dh beli trus balik!!! Balik kitorg singgah shopping complex favorite kitorg...MID VALLEY...hahaha....basic je..xgrand...senang nk cari..circulation bagus...dan banyak lg yg bleh dipuji...hahaha...so singgah MID VALLEY utk survey brg hantaran yg xcukup....tp xsempat beli pape...kedai dh nk tutup..sbb dh dkt pkl 10.... So bsok misi pencarian brg2 diteruskan...n bsok gak baru bleh g ambik baju aku kt tailor...hari ni jln ditutup!!..adeh~~~

No comments:

Post a Comment