Friday, April 20

14 days - wedding senior


mlm ni aku g kenduri kawen senior aku kat Paya Indah Wetland....area Dengkil,Putrajaya....tema pengantin...Kuning Putih...tetamu Hitam Putih Kelabu...sampai pkl 9 suku...lambat...sbb bertolak lambat...sampai2 makanan dah habis...orang datang ramai giler...meriah!...wedding planner diorang pun senior aku gak..Ben..satu batch dgn diorg...cantik!...terutama kt pelamin...style baru...designer la katakan....harus lain dari yg lain...=)

disebabkan xdpt mkn..maka...aku n tunang aku n senior2 lain...Werk...John n kak Cissy...Zoul n kak Cola...Cakol n kak Azna...abg Awe n kak Aju...sibuk duk bergambar kt photobooth...hohohoh....idea yg bagus...aku xtau ape name benda tu..tp ada cina bawak kamera n print trus...so bleh bawak balik gmbr tu sebagai kenangan...aku ada 3 keping...so kitorg pun berulang2 kali la g ambik gambar...hehehe...nnt bile2 free aku upload gmbr tu kt sini...balik dari event tu..kitorg pun pegi mkn kt kedai makan berdekatan situ...borak2..mkn2..minum2...n trus pulang ke rumah...


No comments:

Post a Comment