Sunday, April 8

26 days - tukar langsir

Mcm2 aku buat hari ni...tghari td g wedding kwn skolah kt Tahang Rimau...sambil pass kad kawen by hand..jimat xperlu setem...hehe...balik dr wedding aku siapkan mug yg org sponsor tu..total semua ada 72 set...siap bungkus n letak tag...tag pun aku br buat smlm...gunting2 n tampal kt ketas dolly...keje siap cpt skit...sbb ada separuh je...yg xsiap...separuh lg aku dh siapkan masa balik bln lps...keje siap n brjln lancar sbb anak sdara aku hari ni dia outing...so bleh tlg2 aku.. Mlm ni td...aku pakat2 ngan mak aku nk kemas bilik pengantin..memandangkan lps ni aku akan balik 29 hb...so maybe xsempat nk buat mcm2... So aku pun punggah2 almari dgn mak aku cari mana2 langsir yg sesuai...bilik pengantin aku ni sbnrnya bilik tetamu...bilik ni abah aku tambah dulu...dulu bilik ni sebenarnya porch kete..so buat bilik rehat2 kt tingkat bawah la kiranye...n jadikan as guest room klau ada org dtg...bilik ni mmg bnyk tingkap...senang citer full tingkap..so kene prepare bnyk langsir...huhu....malangnya langsir xde yg sama...so aku pun buat la suai padan...pilih mana2 langsir yg bleh matching...huhuhu..tp mmg bnyk kerja skit la nk menghias bilik ni...langsir bertindih2... Sbb rel langsir dia single railing je...tp aku nk buat double layer so kenelah pandai2 skit...last..try letak cadar..n ok la..matching...walaupun ada mcm2 kaler...hahahaa....so balik nnt tggl tukar cadar n deko2...letak bunga ke ape ke...n mak aku plan nk cari satu konsol kecik...konon2 meja mekap la...ape2pun...aku puas hati..mak aku ok..n abah akupun suka....

No comments:

Post a Comment