Friday, April 27

7 days - sign & direction

Patutnya hari ni aku pegi bershopping membeli kelengkapan terakhir n pegi ambik baju yg diubahsuai tu...tp last2 hari ni aku kene g site lg...adeh...dh saat2 ujung pun aku kene g site..maka aku menjalankan aktiviti seperti biasa iaitu membuat persiapan apa yg boleh di dlm kete sepanjang perjalanan n juga semasa di site...so sblm ke site td aku pegi print ketas2 tunjuk jalan...n sign2 lain yg mak aku suh buat...sampai kat site dh petang....hari ni keje kt site adalah memasang chandelier...maka..dr ptg sampai ke pkl 11mlm aku ada kt site tggu org pasang chandelier...sambil tggu sambil menggunting ketas2 yg aku print td...huhuhu...xpela..yg penting dua2 keje siap...alhamdulillah....dan lg satu..akibat aktiviti shopping tergendala hari ni..maka akan ditunda ke hari esok....dan esok sepatutnya aku dh ada kt Segamat dh....argh!.....xdpt nk balik kampung lg....asyik2 tergendala je.....haish~~~~

No comments:

Post a Comment