Tuesday, November 4

012 - Sedapnya Kuih!

Bismillahirrahmanirrahim...
ok hari sabtu pun masih tak berkesempatan nak g beli stok makanan.. so ape ada je la kat dalam peti tu.. 

sarapan : anggur 10 biji
tengahari : green tea lipton , goreng pisang dan karipap 4pcs
malam : ayam masak asam pedas

hari sabtu hari tu aku bz nak setelkan keje aku.. g print nak potong gunting dan macam2 lg la.. so hari sabtu aku skip minum air masak 2 waktu..so aku just minum 1.8 liter je.. pnyla banyak keje sampai malas nak bangun refill air dalam botol.. then petang tu kitorg kluar nk cari makanan..sbb dah lapar sgt..tp aku teringin plak nak makan kuih..dah beberapa hari dah teringin nak makan kuih.. so aku beli karipap dan goreng pisang... ya Allah! sedapnya la... dah la aku ni mmg hantu goreng pisang..hari tu beli sikit je untuk jamah2..sbbnya aku slalu beli goreng pisang makan sorang je dah dekat rm4..haha..hari tu beli rm2 je.. karipap tu pun sedap..makan kongsi ngan my husband..dia makan seketul je..

malam tu aku panaskan lauk asam pedas ayam yang mak aku bagi..selalunya makan ngan nasi memang sedap la..tp malam tu aku ratah lauk je..pun memang sgt sedap..mak masak la katakan... so 2 ke 3 hari ni mmg diet aku kelaut..

No comments:

Post a Comment