Friday, November 14

024 - Bertelur Lagi

Bismillahirrahmanirrahim...
Semalam hari ketiga aku makan telur 2 biji berturut2..stok telur pun tggl 3 biji je..sayur2 aku pun nk habis..so semalam aku makan :

sarapan : telor setengah masak 2 biji
tengahari : ayam bakar dan sayur jagung goreng
malam : chicken maryland

hari ni aku timbang dan alhamdulillah ada penurunan lagi... yeay!! aku rasa berkesan gak kot kat aku amalkan makan telur 2 biji ni masa sarapan... skrg aku kurang minum air masak balik.. rasa kelat je plak dah..hahaha.. nasib aku dh start minum air green tea..so kira ada backup la utk diet aku ni... 

semalam kononnya nk la buat eksesais untuk kecikkan punggung dan peha..yela..bg aku tu part yg paling over skali besarnya.. so aku try buat senaman squat... aku ikut squat challenge.. yg hari pertama je dh 50 kali... so semalam rasa nak tercabut lutut aku..huhuhuhu..ye la dah lama xeksesais kan.. then malam nak tdo pun xlena sbb lenguh giler..disebabkan xbleh tdo..aku pun research la pasal squat ni..jumpa pun yg challenge utk beginner pny.. so ptg nnt insyaAllah start ikut squat challenge utk beginner tu.. katanya seminggu bleh nampak efek.. moga2 squat ni pun berkesan utk aku.. hehehehe

1 comment: