Tuesday, November 4

014 - 10 Muharram

Bismillahirrahmanirrahim...
Semalam aku berpuas sempena 10 Muharram..mudah2an amal ibadat puasa kitorg diterima insyaAllah... so semalam aku makan :

sahur  : daging masak merah serta salad dan tomato
buka : kfc snack plate..roti xmkn
malam : anggur 10 biji

sahur aku just panaskan lauk yg mak aku bg..pastu buka xde bnd nak masak..makan KFC je la...pas makan KFC trus g beli stok makanan kat tesco.. rezki aku lagi..banyak sayur yg ada offer...so semalam puasa memang rasa haus sgt..agaknya dah terbiasa minum air bnyk kot..semalam dari sahur sampai malam baru 1.5liter je aku minum air masak.. hari ni insyaAllah start minum 3 liter balik.. 

hari ni dah hari ke15.. aku timbang pagi td,,mmg berat aku naik balik..hampeh!..ni semua sebab cheat day dan pemakanan yg xbtul..huhuhu..nk turun kemain susah lg..nk naik senang je...huhuhu..bertabahlah.. tempoh diet masih panjang...

No comments:

Post a Comment