Friday, November 21

029 - Duduk Rumah Je!

Bismillahirrahmanirrahim... 
Hari ni menghabiskan sisa-sisa hari di rumah je... malas nak keluar ke mana2..masing2 ada keje yang perlu diselesaikan.. so aku makan :

Sarapan : Telur setengah masak 2 biji
Tengahari : Sawi masak air +suun + telor dan ikan goreng 3 ekor
Malam : Biskut sepaket cicah air 3in1

Aku ada dapat tempahan party kit lagi.. Alhamdulillah.. so hari tu aku just setelkan graphic nya dan ready untuk di print...husband aku plak kluar g meeting.. so masak utk diri sendiri je.. aku masak sayur je la pun yg ada dalam peti tu.. bila dah selalu sangat makan sayur tu.. rasa jemu plak.. malam tu aku makan biskut dengan berseleranya..rasa rugi plak beli sepaket..patutnya beli lebih skit buat stok.. kaaannnn... 


No comments:

Post a Comment