Thursday, November 20

027 - 6 Biji Telur

Bismillahirrahmanirrahim...
Hari Ahad rasa macam nak makan special skit.. so aku makan :

Sarapan : Telur setengah masak 2 biji
Tengahari : Meehon Sup + Telor goreng 2 biji
Malam : Sup dan telor Goreng 2 biji

Dah lama rasanya xmakan meehon sup..antara makanan favourite aku.. so hari tu aku jamah meehoon adala dalam 5 sudu je kot..sejemput je..tp nak bagi kenyang makan telor goreng dua biji.. malam tu ingat nk makan meehoon sup lg..sebab mmg buat lebih utk mkn mlm skali..tp ngantok sgt hari tu..aku tido awal.. pastu bangun2 rupanya husband aku habiskan dah semua..hahaha.. so ada kuah sup tu je yang tinggal.. jadinya tgh2 malam tu aku mencelur la sawi yang ada balance tu..dan makan dengan telor goreng 2 biji lagi.. hari tu je dalam sehari aku makan 6 biji telur.. whoooaa~~

No comments:

Post a Comment