Friday, November 14

023 - Pisang Cheese Oreo

Bismillahirrahmanirrahim...
Hari Rabu lepas aku rasa aku makan banyak sangat...tapi xkenyang jugak..hahahah...ape yg aku makan adalah :

sarapan : hotdog 3btg + telor 2biji, salad dan tomato ceri
tengahari : ayam goreng berempah dan brokoli + tomato
malam : pisang cheese oreo

hahahaha...gara2 tgk wanita hari ini hari tu..ada plak org masak pisang cheese ni..sebelum ni xteringin pun nk mkn...tp tetiba rasa nak try plak..dkt area umah aku ni ada satu..takdela dekat sgt..sambil2 g beli brg aku singgah la tapau sekotak... sedap gak mula2..lama2 muak..huhuhuhu... sekotak tu Rm8... aku beli cheese + oreo... skali makan rasa macam mkn donut..so kesimpulannya sedap gak la..bleh beli lg nanti...xbleh selalu..tgh diet kan..hahahahha... yg aku try ni pisang cheese jakarta.. nama brand product dia.. sila la try!

1 comment: