Wednesday, November 5

015 - Naik 1.4kg

Bismillahirrahmanirrahim..
Seperti yg telah diwar2kan..berat aku naik 1.4kg dalam masa 2 hari..sbb makan kenduri dan makan aiskrim..hahah..so semalam dengan rasa hampa aku start eksesais zumba skit2..dlm 20 minit mcm tu.. so semalam apa yg aku mkn adalah :

sarapan : telur rebus 3 biji dan timun
tengahari : sawi masak air + telor + su'un dan ikan goreng
malam : anggur

sebenarnya aku dh xlalu dah asyik mkn benda sama je..especially telor...rasa loya dan nk termuntah..jemu sgt gamaknya... huhuhuh... aku xikut diet atkins.. so jgn kecam aku k..aku ikut diet atkins skit + diet kevin zahri dan diet aku sdiri..hahaha.. diet cacamarba namanya...aku just kontrol makan dan kurangkan makan... so hari ni eksesais lg..semalam dpt minum 2.4liter je air masak...ape2pun aku harap ada penurunan hari yg ke 20 nnt.. insyaAllah.. turun skit2 pun xpe..yg penting turun... aku target utk bulan pertama ni..aku dapat masuk ke angka 70++ ... ada lagi 2 minggu utk genap sebulan..huhu..chayok!!

1 comment: