Friday, November 7

016 - Karbohidrat

Bismillahirrahmanirrahim...
Erm..lately ni rasa xberapa nak sihat..sakit kat perut la..pening la..so aku decide utk start ambik karbo skit2...tp bukan nasi, mee dan seangkatannya..aku try mkn biskut..

sarapan : biskut tiger + air lipton
tengahari : ayam goreng berempah dan brokoli
malam : jagung rebus

bila start makan karbo ni rasa ok la skit..ada energy.. ayam nasib baik aku x jemu makan lagi...paling favourite skrg ayam goreng berempah.. n malam hari tu ada pasar malam..so plan sebenarnya nk makan yong tau foo...tp bila pikir2 balik..xpe la makan jagung je setongkol..tu pun dah kira makan berat..maybe next week makan yong tau foo plak..teringin lama dah..huhuhuh... air masak aku just minum 1.5liter je..dah xlalu dah..bleh minum waktu pagi bangun tido je...dah tengahari and petang tu xmampu dah nak minum air masak..huhuhu..kene slow2 tingkatkan prestasi minum air masak ni balik..

oh ye..aku stop eksesais..tp aku tukar dgn mengemas rumah lebih skit.. mayb sebab eksesais tu aku sakit kat bahagian perut belah kiri...huhuhuh...so dh dua hari aku mengemas..bagus jugak..kemas skit umah aku ni..=p

No comments:

Post a Comment