Monday, November 10

018 - Busy Sikit

Bismillahirrahmanirrahim...
Lately ni aku bz..jadi xdapat la nak memasak sangat..masak pun utk husband aku je..huhu..aku makan beli je..so ape yg aku makan hari jumaat adalah :

sarapan : biskut 2 keping dan air laici sekotak
tengahari : goreng pisang, kepok lekor dan air asam boi
malam : kacang buncis goreng 

aku ada keje yg nak kene siapkan dan plan nk pos pada hari selasa..keje remeh jadi perlukan masa dan komitmen untuk buat..klau x nnt bila xde mood nak buat keje..terbengkalai la keje2 aku tu.. so just kirim kt husband aku beli ape2 je..klau kirim kat dia mmg dapat la air manis2 ni..hahaha.. dia xminat sgt mkn luar..so aku masakkan lauk2 utk dia je..lauk kacang buncis goreng tu pun..just jamah lauk yang dia xhabiskan.. xtau nak makan ape..sbb pikir nak siapkan keje je..

No comments:

Post a Comment