Sunday, November 16

026 - Satay Sabtu

Bismillahirrahmanirrahim....
Semalam ubah selera dari makan telur setengah masak ke makan burger telur... iaitu.. daging burger diapit oleh 2 biji telur.. terus kenyang giler rasanya... semalam hari sabtu..ptg skit kitorang kluar dan semalam aku makan :

sarapan : burger ayam telur
tengahari : sate daging dan nasi impit 2 ke 3 ketul
malam : KFC Bombay dan coleslaw

sebenarnya dah lama nak makan sate...tp kedai sate tu renovation..baru2 ni dh start buka macam biasa..so semalam pekena sate..selalunya sate aku mkn 5 cucuk je..nasi impit yg makan sebatang...sbb aku mmg suka nasi impit kuah kacang..tp sebabkan diet..aku mkn sate 10 cucuk dan jamah nasi impit skit.. then malam tu kitorg g beli stok makanan kat tesco....tak tau nk makan ape utk malam..maka ke KFC la kita.. bnyk kali jugak dah aku mkn KFC sepanjang diet aku yang tak sampai sebulan lagi ni...huhuhuhuhu...

1 comment: