Sunday, November 23

033 - Cheat Day Siri 2

Bismillahirrahmanirrahim...
Setiap kali ada kenduri kawen..aku akan anggap sebagai cheat day..hahaha..maka ni cheat day kali kedua sepanjang 33 hari ni... minggu depan ada kenduri lagi..so cheat day lagi.. semalam aku bangun siap2 dan trus pegi kenduri..pkl 12 aku dh ada kt tempat kenduri..kira makan kenduri tu la sarapan aku..

sarapan : nasi minyak
tengahari : aiskrim roti
malam : kerepek pisang

semalam lepas setel makan kenduri tu..husband aku singgah solat kat masjid besar tu trus...memandangkan kenduri kawen tu mmg buat kat perkarangan masjid tu je.. so aku yang keuzuran ni menunggu di kaki lima..lama gak menunggu dah lapar balik..haha.. so masa nak balik tu ada pakcik jual aiskrim kt tempat parking.. so aku beli la sebagai makanan tengahari aku.. padahal tak sampai sejam yang lepas aku makan nasi minyak tu...time period ni..mmg xkenyang je rasa..so pas dari tu kitorang g beli brg utk Party Kit aku.. kat sana lepak minum je..pastu petang tu aku ada makn fish ball, crab ball dlm 3 btg.. jadi malam tu dah kenyang..aku makan kerepek je la..esok...dah hari ke35..so kene timbang..ntah2 naik balik berat aku ni..sbb mkn bnyk..huhuhuh...

1 comment: