Monday, November 10

019 - Ngedate

Bismillahirrahmanirrahim..
Hari Sabtu lepas aku kluar lagi..g cari barang.. g KL..so bangun2 siap2 trus kluar..so aku makan sarapan masa ondeway tu je la.

sarapan : twisties dan air lipton green tea
tengahari ; yong tau foo
malam : sawi masak air + su'un + telor dan ikan sepat kering

sampai2 je KL setel cari barang...husband aku tny nk lepak mana tengahari..aku ajak la g midvalley...dah dekat setahun kot kitorang x g situ..dah lama xjalan2..asyik duk umah je.. lagipun hari tu singgah jap pun sbb teringin nak makan yong tau foo..bapak mahal giler harga dia sekarang.. semangkuk yg xseberapa tu harga sampai rm18...tp ye la makan kt shopping mall kot...klau kuantiti yang aku ambik tu..kt pasar malam selalunya rm6 je..hahaha.. xpe la skali skala kan.. so utk makan malam, aku masak la lauk2 yg ada kt umah ni..

No comments:

Post a Comment