Friday, November 7

017 - Letih

Bismillahirrahmanirrahim..
semalam petang dari lepas asar sampai la ke lepas isyak aku kluar mencari barang kraf aku..xjumpa2 jugak...banyak dah tempat aku pegi tapi xde..huhuhuhu.. skrg ni dah start cepat letih..klau tido lama giler walaupun tido awal..bangun lambat juga.. tp aku anggap ni eksesais la..jalan sana jalan sini..kaaaannn... so semalam ape yg aku makan adalah :

sarapan : sosej roll serta salad dan tomato ceri
tengahari : popia madu
malam : chicken chop

semalam sebab letih..makan banyak yang berat2.. tapi memang mengenyangkan la.. air masak still minum skit je..dlm 1.2 liter..sbb kluar semalam memang minum air manis je..huhuhuhu.. hari ni pun rasa nak makan popia lagi..sedap plak... lgpun memang favourite aku..hehehehe...

No comments:

Post a Comment